Unicorn Pull Apart Cupcakes

Har endelig fått prøvd meg på Pull Apart Cupcakes. Denne lagde jeg til min datter og hennes klassevenninnes felles bursdagsfeiring. Det var enhjørning som var temaet og jeg måtte derfor forme en hest av alle muffinsene. Bakte Red velvet cupcakes, men valgt å tilføre litt mer kakaopulver og kutte ut den røde pastafargen. Hele hesten er dekket med smørkrem. Håret er også laget av smørkrem som er farget med pastafarger. Til de svarte detaljene har jeg brukt melisglasur. Hornet og øret er laget med marsipan og er formet med forskjellige mold. De er også malt med spiselig gullmaling.

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg