Dragetreneren

En kake jeg har laget til mitt eldste tantebarn. Hun er veldig fan av Dragetreneren og det er jeg også. Har alltid likt drager og har selv mange pyntegjenstander som er drager. Dette er en Devils Food Cake kake som jeg har prøvd meg på. Denne oppskriften er fra boken Love Manuela. En veldig god og saftig kake. Her har jeg prøvd meg på en sukkerpasta som er tilsatt gelé. Oppskriften er fra Bursdagskaker. Dragene og sauen på kaken er av plastikk, men resten har jeg laget selv. Har fylt den med sjokoladekrem.

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg