Julekort 2014

 

 

 

Her er noen av julekortene jeg lagde i 2014. 

Engler  

På disse kortene har jeg brukt ark fra Panduro og scannet bilder og kopiert fra arkene jeg har brukt.

Har brukt en snøkrystall punch, også fra Panduro. 

Gull og sølv pynten med snøkrystall, tre, engel, reinsdyr og hjerte kjøpte jeg i fjor på Rusta. 


 

Olaf

Olaf er fra filmen Frost.

Bildene av Olaf har jeg funnet på nett og arkene fra Panduro.

 




 

Donald 

Donald fikk lov til å bli med på et kort i fjor.

 Arkene er fra Nille. Bildet er funnet på nett.

Homer

Også Homer fikk lov til å bli med på julen ifjor.

Ark fra Nille. Bildet er funnet på nett.


Ønsker alle en fin førjulstid 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg