Minion Stuart

 

Ei god venninne skulle feire sønnen sin og han ville så gjerne ha en Minionkake. Det skulle være han med ett øye og da ble det Stuart. Etter erfaring fra den forje Minion jeg lagde bestemte jeg meg for å lage øyet noen dager før sånn at den holdt fasongen sin og at den ikke ble så tung da jeg satte den på kaken. Det fungerte kjempebra. Så har jeg dekt og pyntet den med sukkerpasta. Inni befinner det seg en Devils Food Cake og amerikansk smørkrem farget gul.

 

 

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg