Bling Bling

Har fått laget min aller første Bling Bling-kake. Kaken skulle være hvit, og ellers fikk jeg frie tøyler. Bestemte meg med en gang for å lage putemønster med spiselige sølvkuler og med diamantkant nederst (diamantkanten er ikke spiselig). Diamantkanten kjøpte jeg for ikke så lenge siden, så det var morsomt å kunne prøve og bruke det på en kake. Jeg var litt usikker på hva jeg skulle lage oppå kaken, men fant ut at jeg skulle prøve å lage en blomst med gumpaste. Fant en oppskrift på nett og ble positivt overrasket over hvor holdbar blomsten ble. Har opplevd at både marsipan og sukkerpasta lett kan knekke og bli ødelagte da disse er tørket. Så gumpaste kommer jeg til å bruke mer av. Blomsten er laget med blomsterutstikkere i to forskjellige størrelser og i midten har jeg plassert en ikke spiselig diamant med spiselige sølvkuler rundt. Det samme har jeg gjort med hjertekjedet. Perlekjedet har jeg laget i sukkerpasta med en mold. Lagde etter ønske sjokoladekake og smørkrem med sukkerpastalokk. 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg