Ninjago og Peppa Gris

To barn skulle feire sammen, og det ble ønske om jeg kunne lage både Ninjago og Peppa Gris på en kake. Bestemte meg ganske fort at kaken skulle være grønn. Ninjago skulle være nederst og at jeg skulle lage Peppa Gris i 2D på toppen. Jeg har skrevet ut mal til både Peppa Gris og Ninjagofigurene. Har brukte bokstavutstikkere til både bokstaver og tall. Legoklossene har jeg laget med en mold og jeg har brukt utstikkere til både skyene og blomstene. Kaken skulle være sjokoladekake, den fylte jeg med smørkrem i fargene grønn, blå og gul. Marsipan har jeg både dekt og pyntet kaken med.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg