Utedass

Jeg fikk et veldig morsomt oppdrag da det dukket opp et spørsmål om jeg kunne lage en utedo-kake til åpning av ny utedo. Fikk tilsendt et bilde av utedoen som jeg har forsøkt å gjenskape. Den skulle være ca. 25 cm høy, stå oppå en annen kake og det skulle renne ut litt bæsj. Har brukt en trepreger til mønstret på både veggene og døra på utedoen, samt på treskiltet. På gresset rundt utedoen og nederst på kaken har jeg brukt en gressutstikker. Bæsjen er laget av sjokoladesmørkrem og marsipan. Blomstene har jeg laget ved hjelp av blomsterutstikkere. Hele kaken er sjokoladekake med smørkrem. I utedoen har jeg laget gul smørkrem som skulle symbolisere tiss og i den nederste delen er smørkremen grønn. Kaken er dekt og pyntet med marsipan.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg