Lightning Mcqueen

 

 

En treåring ønsket seg en kake med Lightning Mcqueen til bursdagen sin. Det ble ønske om marsipankake med bringebær. Jeg har aldri laget en kake med marsipan og ikke har jeg laget så mye sukkerbrød heller. Så det ble innkjøp av marsipan og sukkerbrød måtte prøves, lages, feiles og lykkes. En ting er sikkert, ikke lag sukkerbrød med steviasukker det funket i hvert fall ikke. Jeg laget Nettbakerens sukkerbrød som er en veldig bra oppskrift og får høye fine sukkerbrød. Har også brukt et kjempefint diagram som Hanne har laget fra Hanne’s kaker. Bilen har jeg laget noen dager i forveien og jeg har brukt en del timer på den. Bilens oppskrift fant jeg på YouTube. Alt på kaken er laget av marsipan.

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg