Racing

 

 

Fikk en veldig utfordrende oppdrag da jeg fikk bestilling på denne Racingkaken til en gutt som ble 4 år. Jeg ga beskjed at jeg ikke var helt sikker på om jeg kom til å klare å få til loopen, siden jeg aldri har laget et sånn før, men at jeg skulle prøve. Loopen og målet lagde jeg ca. 1 uke i forveien for at det skulle ligge å tørke. Brukte et glass som jeg hadde marsipanen rundt for å få til loopen. Selve kaken er en marsipankake. Har brukt denne sukkerbrødoppskriften og fylt den med bringebær og krem. Har dekket kaken først med et lag med Amerikansk smørkrem og deretter et lokk med marsipan. Så var det pynten. Jeg klarte nesten å få loopen hel på kaken, men den knakk heldigvis bare nederst der bilen står oppå så det syntes ikke så godt. Målet med navnet på måtte jeg lime på en papplate fordi den ikke ble hard nok til at den stod støtt på kaken. Fant ut at marsipan ikke blir like hardt som sukkerpasta.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg