Fotball

 

 

Lundersætra fotballklubb feiret 20 år og jeg var så heldig å få lov til å lage en kake til dem. Jeg fikk bilder av fotballdrakta og bestemte meg for å prøve å lage den i de forskjellige lagene. Shortsen er rød og trøya er blå og rødstripete. Fotballen måtte jeg prøve å få med. Da jeg ikke hadde noen rund form for den måtte jeg prøve å få skjært den så rund som mulig, og det jeg synes jeg klarte ganske bra. Værre var det å få til mønsteret på fotballen. Jeg fant faktisk ut at fotballen har to forskjellige former, femkant og sekskant noe som jeg ikke har tenkt over før. Laget Devil’s Food Cake med Amerikansk smørkrem. Har dekket og pyntet den med sukkerpasta.

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg