Tussi

 

 

Mitt eldste tantebarn har hatt en favorittfigur siden hun var liten og det var et stort ønske om jeg kunne lage en kake med denne søte figuren fra Winnie the Pooh. Har laget sjokoladekake med smørkrem, men har dekt og pyntet den med bare smørkrem. Her har jeg brukt en sprøyteteknikk som er ganske stilig. Tussi er også laget med bare smørkrem. Bildet av Tussi har jeg funnet på nett, det har jeg brukt som mal. Har deretter brukt en tynn sprøytespiss for å fylle inn de forskjellige områdene og smurt det litt utover.

 

 

 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg