Lego Friends-kake

 

 

Den andre legokaken var det ønske om Lego Friends til ei jente som ble 6 år. Fikk også her tilsendt et bilde som jeg har brukt som inspirasjon. Siden jeg ikke kan skrive ut spiselige bilder skrev jeg ut på vanlig papir. Lagde en ramme og en bakplate av marsipan og festet to grillpinner på bakplaten med marsipanen. Det ble ønske om jeg kunne lage to legofigurer ekstra på kaken. Har også her brukt legofigur– og legokloss mold. Lagde i denne en regnbuekake som jeg farget med fargene fra kaken (rosa, lilla og blå) Har dekket og pyntet kaken med marsipan.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg