Ninjago Kai

 

 

En gutt med stor interesse for Lego, ønsket seg en Ninjago-kake til sin 6 års bursdagsfeiring. Jeg fikk tilsendt et bilde av kaken han ønsket seg, som jeg da lagde denne kaken etter. Har skrevet ut maler som jeg brukte til øyne og skriften Ninjago. Lagde Legofiguren med en mold, malte på øynene med spiselig maling og formet deretter den til en Ninjagofigur. Tauet rundt kaken har jeg formet med en mold. Sverdene har jeg skjært ut for hånd og malt med spiselig gullmaling. Bokstavene og tallet har jeg stanset ut med tall- og bokstavutstikkere. Har laget sjokoladekake med smørkrem, to lag med gul og et lag med hvit i midten. Strødde også over sjokoladebiter i hvert lag. Hele kaken er dekket og pyntet med marsipan.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 kommentarer
    1. Hei, så fin ninjago kake:) Skal også bake rød ninjago kake til min 5 åring og lurer på hvor du fant mal til ninjago bokstaver og ansikt?

      1. Hei 🙂 Tusen takk 🙂 Beklager sent svar. Jeg har søkt på nett og funnet bilder som jeg har skrevet ut, klippet og brukt som mal. Du kan søke på Lego ninjago logo og Lego ninjago face. Håper det var til noe hjelp og lykke til med å lage kake 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg