Frozen

 

 

En bursdagskake jeg lagde for datteren min og hennes venninne da de hadde felles bursdagsfeiring. Dette er en Devils Food Cake sjokoladekake fra boken Love Manuela. Dekt og fylt med Amerikansk smørkrem. Har farget deler av kremen med blå pastafarge og smurt rundt kaken. Istappene er også laget av kremen. De blå isfjellene er laget med en sukkertøy oppskrift. Olaf og navneblokkene har jeg laget med sukkerpasta. Snøkrystallene laget jeg med eggehvite og melis, men de ble veldig skjøre. Elsa har jeg printet ut og limt på en grillpinne.

 

 

 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg