Bryllupskake i bondestil

 

 

Ei barndomsvenninne skulle gifte seg og jeg fikk lov til å lage bryllupskaken deres. En litt annerledes bryllupskake med bondestil som tema. Hun sendte meg et bilde som jeg brukte som inspirasjon. På toppen ville hun jeg skulle lage henne, mannen og hunden Doris. Låvedøren lagde jeg i samme stil som brudeparet har på låven sin. Inni alle kakeetasjene har jeg laget sjokoladekake med smørkrem. Smørkremen hadde jeg hvit i den øverste delen, så farget jeg den blå i den midterste og grønn i den nederste som en liten overraskelse. Har dekket og pyntet hele kaken med marsipan.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg