Hest

 

Her har jeg laget en hvit og rosa hestekake til ei jente som skulle feire sin 9-årsdag. På denne kaken har jeg brukt en blokk-mold til å lage navnet hennes. Har også skrevet ut et hestebilde fra nett som er brukt som mal. Perlene rundt kaken og hesten har jeg laget med en mold. Har laget sjokoladekake med smørkrem. Inni kaken har jeg farget to av lagene med smørkrem rosa, mens det midterste laget ble hvitt. Lagde sukkerpasta med jordbærsmak som jeg dekket og pyntet kaken med.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg