Babyshowerkake med vogn

 

Dette er den tredje babyshowerkaken jeg har laget. Har tidligere laget 2 mage-kaker (linker nederst) i forskjellige utgaver. Jeg fikk tilsendt et bilde av kaken de ønsket seg, og har prøvd å gjenskape den så godt som mulig. På vimplene står det “baby girl”. Jeg fant en silhuett på nett som jeg har brukt som mal og har laget babyen med en babymold. De ville gjerne at jeg skulle lage Red Velvet med ostekrem, og ønsket i tillegg at kaken skulle være laktosefri. Selv har jeg ikke vært så mye borti laktosefrie produkter, men klarte å få tak i alt laktosefritt. Har brukt oppskriften fra Red Velvet Cupcakes. Har dekt og pyntet hele kaken med marsipan.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg