Dåpskake m/roser

 

 

Denne dåpskaken lagde jeg etter et bilde jeg fikk tilsendt. Kaken på bildet var rund og ønsket var en rektangulær kake. Jeg har aldri laget en rektangulær kake som jeg har dekt og pyntet før, men ble fornøyd med at jeg klarte å få dekt hele kaken og laget alle rosene. På denne kaken har jeg laget roser med en utstikker, baby med en babymold, sommerfuglutstikkere og selve navnet med en bokstavblokk-mold. Lagde mønsteret rundt kaken med denne pregeren, rullet deretter over linjene med et dekoreringsverktøy og pyntet med disse perlene. Etter ønske, lagde jeg sukkerbrød fylt med sjokolademousse, vaniljekrem og friske jordbær. Har dekket og pyntet kaken med marsipan.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg