Dåpskake til gutt med bamse

 

 

Fikk også lov å lage denne kaken til samme dåp som denne marsipankaken. Denne bamsen med ballong har alltid fasinert meg og jeg synes den er så søt. Litt vanskeligere å lage enn jeg trudde, men jeg synes jeg fikk den til nokså bra. Brukte en grillpinne som ballongen er festet i og den går gjennom hele bamsen og ned i kaken. Brukte pastafarge til å farge grillpinnen svart. Lagde denne sjokoladekaken og hadde både blå og hvit smørkrem inni kaken. Har dekket og pyntet den med marsipan, brukt spiselige sølvkuler og malt bokstavene sølv med spiselig maling.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg