Babyshowerkake til gutt og jente

 

Dette er min andre babyshowerkake. Hun som bestilte denne kaken skulle overraske to venninner. Den ene ventet en gutt og den andre ventet ei jente. Ønsket var om jeg kunne få til å lage en kake som presenterte begge kjønn. Hun sendte meg bilde av en kake som jeg har tatt inspirasjon fra. Mønsteret på kjolen er laget med en mønsterkjevle swirls, sløyfen er laget med en mold og hjerte er stukket ut med en hjerte utstikker. På beltet lagde jeg prikker for hånd og pyntet med spiselige perler. Inni befinner det seg sukkerbrød med bringebærsyltetøy og vaniljekrem. Har smurt smørkrem rundt kaken og dekket og pyntet den med marsipan.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg