Pokémon – Joltik

 

 

Mitt yngste tantebarn har en favoritt figur i Pokémon, nemlig Joltik. Hun ville så gjerne at jeg skulle lage en kake til bursdagen hennes med denne søte figuren som spiser popcorn. Utover det sa hun ingenting, så da fikk jeg litt frie tøyler. Siden Joltik kommer fra Pokémon, valgte jeg å ha det også som tema. I denne kaken valgte jeg å bruke Betty Crocker Devil’s Food Cake mix som er en veldig god kake. Jeg har fått kjøpt den på MaxiMat i Sverige. Har brukt amerikansk smørkrem inni og rundt kaken. Har dekket og pyntet kaken med fondant og har brukt både Wilton og Cacas sine pastafarger. En liten glipp var at jeg hadde visst klart å sette Pokémon ballen feil vei øverst på kaken, men hun ble veldig fornøyd med kaken allikevel.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg