Rørlegger & Brannmann

 

 

Denne gangen fikk jeg i oppdrag om å lage en kake med et morsomt innslag. Han som ble 40 år er både rørlegger og brannmann. Hun som bestilte kaka sendte meg et bilde av en rørleggerkake som jeg så etter, men brannmanninnslaget har jeg kommet på selv. Litt vanskelig med brannmannklær og hjelm da det er så mye forskjellig, men jeg valgte til slutt å bruke den norske drakten. Har laget sukkerbrød med bringebærsyltetøy og krem. Smurt et lag med smørkrem rundt kaken først og deretter har jeg dekket og pyntet kaken med marsipan.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg