Fantorangen

 

 

Ei lita jente skulle feire bursdagen sin og jeg fikk lov å prøve meg på en kake med Fantorangen. Mammaen sendte meg et bilde som jeg så etter. Jeg kunne gjøre som jeg ville, så lenge navnet og tallet kom tydelig frem. Jeg valgte å bruke mye fra bildet, men stjernene tok jeg rundt kaken istedenfor. Det fordi jeg ikke fant noen stenger til bruk på kaker i butikken. Har brukt et dekoreringsverktøy for å lage mønsterkanten, stjerneutstikker for å lage stjernene og bokstavutstikker for navnet og tallet. Har laget sukkerbrød med bringebærsyltetøy og krem med smørkrem rundt. Har dekket og pyntet kaken med marsipan.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg