Tussi i 3D Konfirmasjonskake

 

 

Mitt eldste tantebarn ønsket seg Tussi som konfirmasjonskake. Jeg husket at hun hadde sendt meg et bilde for lenge siden av denne søte figuren laget som en 3D kake. Jeg hadde så lyst til å overraske henne med en slik kake. Jeg har selv aldri laget en sånn type før, så jeg var litt spent om jeg klarte å få det til. Lage sjokoladekake og brukte både 20 cm og 15 cm kakeformer. Som fyll inni brukte jeg smørkrem som jeg farget det ene laget blått. Skar den til og brukte restene til å forme bakbeina, mens beina foran er laget av sukkerpasta. Har dekket og pyntet den med sukkerpasta farget med denne blåfargen ProGel Navy Blue og denne rosafargen Wilton Fuchsia. Har malt med svart pastafarge til detaljene.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg