Flamingo

 

 

Ei jeg kjenner spurte meg om jeg kunne lage ei kake til datteren hennes som fylte 29 år. Hun viste meg et bilde som hun gjerne ville ha på kaken. Og siden jeg ikke har utstyr til å skrive ut spiselige bilder, måtte jeg prøve så godt jeg kunne å få til det på en annen måte. Jeg skrev ut en mal og brukte marsipan til å forme og lage elementene i hele bildet. Kaken er en marsipankake med sukkerbrød, bringebærsyltetøy og krem. Før jeg dekket og pyntet den med marsipan, brukte jeg smørkrem rundt kaken.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg