Havfrue

 

 

Her har jeg fått prøvd meg på en marsipankake med havfrue som tema. Fikk frie tøyler, så det ble en del søk nett før jeg begynte å tenke ut hvordan jeg skulle lage den. Mesteparten av pynten har jeg laget noen dager i forveien, sånn som havfruehalene, tallene, skjellene, sjø gresset og sjøstjernene. Har bruktspiselig gullmaling og perlespray på tall, havfruehaler, skjell og sjøstjerner. Pyntet også med små hvite perler oppå og rundt kaken. Lagde dette sukkerbrødet og fylte det med bringebærsyltetøy og krem. Smurte smørkrem rundt kaken før jeg dekket og pyntet kaken med marsipan.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg