Naked Wedding Cake

 

Har nå fått laget min aller første Naked Cake, og det ble en bryllupskake i tre etasjer. Helt siden jeg så disse kakene for første gang har jeg vært litt fasinert av dem. Jeg har ikke vært helt sikker på hva jeg har syntes om dem. Men nå som jeg har laget en selv, er jeg virkelig blitt overbevist om at disse kakene er utrolig kule og stilige.

Etter ønske lagde jeg bare selve kaken uten pynt. De ønsket å pynte kaken selv, og jeg har fått et fantastisk bilde av kaken fra selveste bryllupsdagen. Den ble kjempefin med stilig kaketopp og makroner. I alle etasjene har jeg laget vaniljekake med smørkrem. Sammen med denne kaken lagde jeg også makronene (kommer i neste innlegg).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg