Minion

 

 

Fikk spørsmål om jeg kunne lage en Minion kake til en gutt som ble 6 år. Jeg fikk tilsendt et bilde av kaken de ønsket seg som er laget av heart4cakes. Føler at jeg fikk til kaken ganske likt, men gjorde selv noen ekstra detaljer som å lage knapper med en mold og lage søm til snekkerbuksa med et dekoreringsverktøy. Brillene har jeg farget grå og for å få til at den blir sølv har jeg sprayet med spiselig perlemor glitter. Har laget en sjokoladekake med amerikansk smørkrem som jeg farget gul. Kaken har jeg dekket og pyntet med marsipan. Kaken måtte være ferdig tidlig en fredags morgen sånn at mannen i huset fikk tatt den med seg helt til Oslo.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg